Sprawdź długość tekstu
Jak korzystać z narzędzia do liczenia znaków i słów?
Nasze narzędzie do liczenia znaków i słów jest bezpłatne i dostarcza precyzyjne informacje o długości tekstu. Nie musisz już ręcznie liczyć liter - wystarczy skopiować tekst i wkleić go do naszego narzędzia.
Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- Używając skrótów klawiszowych: CTRL+A, aby zaznaczyć tekst; CTRL+C, aby go skopiować; CTRL+V, aby wkleić go do naszego narzędzia.
- Używając myszy: Lewym przyciskiem myszy zaznacz pożądany fragment tekstu, po czym najeżdżając kursorem na zaznaczenie wybierz „Kopiuj”, a następnie „Wklej” z menu rozwijanego prawym przyciskiem. Następnie kliknij „Policz znaki” lub "Policz słowa" - i gotowe!
Możesz też zacząć od wpisania tekstu bezpośrednio do naszego narzędzia, a potem skopiować wynik do pliku tekstowego. Jeżeli chcesz jedynie poznać liczbę liter lub słów, bez zachowania tekstu, wystarczy skorzystać z przycisku „Wyczyść tekst”. Pozwoli on na szybkie usunięcie zawartości wklejonej do narzędzia. Dodatkowo, nasze narzędzie oferuje opcje ignorowania spacji, interpunkcji i liczb, co może być przydatne w różnych kontekstach.
Dlaczego liczenie znaków i słów jest ważne?
Liczenie liter, a precyzyjnie znaków (w tym cyfr, znaków przestankowych i spacji), to funkcja niezbędna w wielu sytuacjach, zwłaszcza podczas pisania tekstu. Dziennikarze, pisarze, copywriterzy, naukowcy przygotowujący artykuły i prace naukowe, studenci piszący prace licencjackie i magisterskie - wszyscy potrzebują dokładnej oceny długości tekstu. Jest to szczególnie ważne dla tłumaczy, którzy są wynagradzani za stronę, a jej długość jest określana liczbą znaków.
Wyślij zapytanie
Zmiana zasad gry. Google AI Overviews może wywrócić polski rynek treści
Wpisujesz pytanie w Google, ale zamiast kliknąć link do artykułu… od razu dostajesz gotową odpowiedź. Właśnie tak działa Google AI Overviews. Jest...

Mobile copywriting. Jak skutecznie pisać pod urządzenia mobilne?
Powiadomienia migają, tekst przesuwa się pod palcami, scrollujesz bez większego sensu telefon. Aż nagle widzisz TEN NAGŁÓWEK. Klikasz i już jesteś...

Jak opracować strategię cenową w sklepie internetowym? Rozgryźliśmy to!
Cena Ferrari to wcale nie przypadek – to część całej historii i wizerunku marki. Niesie ze sobą obietnicę luksusu, emocji, prędkości… A IKEA? Przec...