Z szacunkiem do technologii
Od wczesnych lat 90-tych, przez początki wolnego internetu po dziś – zawsze byliśmy obecni w środowisku. Jako zapaleni majsterkowicze, gracze, pasjonaci i entuzjaści technologii, eksperci marketingu.
Po wielu latach w branży SEO, marketingu internetowego i projektów online – w portalach, grupach mediowych, branży e-commerce, połączyliśmy naszą wiedzę i doświadczenia w agencji IF.PL.
Internet już nie jest ten sam, ale i my poszliśmy wiele kroków naprzód, jednak z sentymentem do przeszłości.
Kierując się naszym wieloletnim doświadczeniem w działaniach, skupiamy się na biznesowym podejściu do tematów SEO i marketingu online. Wierzymy w to, że to właśnie on jest kluczem do sukcesu i motorem napędowym większości biznesów internetowych. W tym się wyspecjalizowaliśmy i z tych kanałów potrafimy skutecznie budować, analizować, monetyzować i rozwijać ruch. Nie chcemy czarować. Chcemy robić to co umiemy najlepiej z korzyścią dla wszystkich, zachowując przy tym autentyczność i przyjemność z pracy.
Ekspert SEO, od ponad 9 lat w branży marketingu internetowego. Specjalizuje się w rozwiązaniach e-commerce, content marketingu i branżach: finansowej, health & beauty, news & entertainment. Podczas swojej kariery prowadził i rozwijał SEO w serwisach tj.: Money.pl, Yves Rocher, Mennica Wrocławska, Stereo.pl, Durex, Scholl a także duże grupy medialne jak Gazeta.pl, TVN.
Specjalizuje się w: SEO, Content Marketing, Konwersja.
Po pracy: podróże, żużel i post-apo.
mail: wojtek[at]if.pl \ tel. 796 966 844
Pozycjonowaniem zajmuje się od 15 lat. Od 8 lat pracuje z dużymi portalami i wydawnictwami. Pracował w grupie e-Budownictwo, Polska Press, a ostatnio był szefem działu SEO w Agorze. Wykorzystuje technologie do optymalizacji i zwiększenia efektywności pracy redakcji. Tworzy długofalowe strategie mające na celu zbudowanie solidnych fundamentów w grupie wydawniczej.
Failure is not an option. - Gene Kranz (dyrektor lotów kosmicznych w NASA podczas misji Gemini i Apollo)
mail: sebastian[at]if.pl \ tel. 601 611 988
W branży od 13 lat. Przeszedł drogę od drobnych usług marketingowych, przez pracę w agencji po usługi dla dużych portali. Przez 6 lat odpowiedzialny za SEO portalów biznesowych i marketplace b2b grupy NF.PL. Od 2015 roku pracuje przy dużych portalach internetowych grupy gazeta.pl, grupy Trader, oraz portali grupy Polska Press.
Specjalizuje się w: automatyzacji procesów w marketingu i SEO, tworzeniu narzędzi.
Po pracy: gracz, biegacz i ojciec dwójki dzieci.
mail: pawel[at]if.pl \ tel. 664 166 063
osiągnięcia celu
działania SEO?