Co to jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie to termin potocznie używany w kontekście procesu poprawy pozycji strony internetowej na kluczowe frazy, które są wyszukiwane przez potencjalnych klientów w wyszukiwarkach. Składa się on zarówno z aspektów technicznych (budowa strony), contentowych (jakość publikowanych treści), jak i „off-site”, czyli popularność strony w internecie.
Czym jest audyt SEO?
Audyt SEO jest dokumentem PDF z załączoną listą zadań do wdrożenia na stronie internetowej. Plik jest wynikiem analizy strony pod kątem technicznych i jakościowych czynników, mających wpływ na pozycję strony w wyszukiwarkach. W trakcie audytu dostosowujemy stronę pod kątem standardów SEO, co ułatwia osiąganie wysokich pozycji w Google, Bing, Yandex i innych popularnych wyszukiwarkach.
Co oznacza on-site, off-site ilink building?
Pojęcie on-site określa się działania, które można wykonać na stronie www. Zaliczymy do tego wszelką optymalizację techniczną, architekturę witryny oraz prace contentowe. Off-site, to czynniki, które wpływają na pozycjonowanie „poza stroną”, czyli przede wszystkim aktywność w social media, siła brandu, ilość wzmianek, liczba i jakość odnośników z zewnętrznych stron.
Jak content marketing wspomaga pozycjonowanie?
Działania content marketingowe wspierają pozycjonowanie z kilku powodów:
a) Zwiększają ruch na stronie (np. rozwój bloga firmowego).
b) Budują merytoryczność, eksperckość i kompleksowość firmy w obszarze specjalizacji.
c) Umożliwiają zdobywanie dodatkowych, jakościowych linków z zewnętrznych stron.
d) Aktywizują kanały social media i obszar marketingowy firmy.
Wszystkie te elementy wpływają także pośrednio na SEO i pozycje witryny w wyszukiwarkach.
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Cena pozycjonowania uzależniona jest od kilku czynników, z których najważniejsze to: branża i jej konkurencyjność; wielkość i jakość witryny, którą pozycjonujemy; skala celów do osiągnięcia i potrzebny na to czas. Z tego względu ceny pozycjonowania mogą wahać się od 2000 zł do nawet 20 000 złotych netto. Aby uzyskać konkretną wycenę działań SEO, napisz do nas, opisz swój projekt, a my wrócimy z szacowanym kosztem działań.
Ile trwa proces pozycjonowania i kiedy zobaczę efekty?
Proces pozycjonowania zazwyczaj planuje się na 12 miesięcy lub więcej, a zmieniające się standardy rynku i działania konkurencji sprawiają, że warto czuwać nad nim także w dalszych etapach rozwoju strony. Pierwsze efekty można zauważyć już od 1 do 3 miesięcy, tuż po sprawnym wdrożeniu audytu SEO i wstępnych/początkowych działaniach.
Co jest potrzebne do pozycjonowania strony?
Aby proces pozycjonowania był szyb i efektywny , Aby proces pozycjonowania był szybki efektywny, warto zaangażować osobę odpowiedzialną za działania SEO w firmie, a także zadbać o zasoby po stronie zespołu IT lub specjalisty wprowadzającego zmiany na stronie. Dodatkowym plusem będą działania w obszarze marketingu oraz aktywny zespół contentowy, który rozwija treść na stronie www.
Czy pozycjonujecie strony na Wordpress?
Pozycjonujemy strony www i sklepy internetowe oparte na dowolnym CMS, w tym na platformie Wordpress.