Chcę ofertę
Menu
Content SEO

Content (z angielskiego treść) odnosi się do wszelkiego rodzaju informacji dostępnych online, takich jak teksty, grafiki, filmy, dźwięki czy interaktywne elementy. W działaniach marketingowych content jest kluczowym elementem budowania relacji z odbiorcami, promocji marek i produktów, jak również pozyskiwania nowych klientów.

Rodzaje contentu

  • tekst (artykuły, blogi, opisy produktów, badania i poradniki),
  • grafiki (infografiki, zdjęcia produktów, komiksy, gify, memy),
  • wideo (filmy promocyjne, webinaria, animacje, tutoriale, recenzje),
  • audio (podcasty, audiobooki, muzyka, wywiady)
  • ebooki (e-książki, raporty),
  • content interaktywny (quizy, ankiety, gry, kalkulatory).

Content a SEO

Content odgrywa kluczową rolę w dziedzinie SEO (ang. Search Engine Optimization), ponieważ dobrej jakości, wartościowa treść jest jednym z najważniejszych czynników rankingowych, który przyciąga użytkowników i zwiększa widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Poza tym, w marketingu internetowym content jest wykorzystywany do różnych celów, takich jak:

  • budowanie zaufania wśród odbiorców,
  • generowanie ruchu na stronie,
  • przyciąganie potencjalnych klientów,
  • budowanie świadomości marki.
Rekomendacje
Karol Mielczarek
Karol Mielczarek
Specjalista ds. E-commerce, EDAXO
Ze specjalistami z IF.PL pracowaliśmy nad odbudową spadków po migracji sklepu i wróciliśmy na ścieżkę wzrostów ruchu organic. Podczas działań z agencją osiągnęliśmy blisko 60% wzrostów widoczności w Google i przeprowadziliśmy kolejną, tym razem udaną migrację sklepu EDAXO.
Tomasz Machała
Tomasz Machała
CEO Nocowanie.pl - Grupa WP
Z chłopakami z IF zrobiliśmy kilka dużych projektów – zarówno wydawniczych, jak i ecommercowych. Cenię założycieli i ich firmę za komunikatywność, rozumienie potrzeb biznesu, trzeźwe myślenie i wspieranie nas zawsze wtedy, gdy tego potrzebowaliśmy. Mocno rekomenduję.
Tomasz Bienias
Tomasz Bienias
OKR ekspert, właściciel OKRy.pl
Z założycielami agencji IF.PL uruchomiliśmy w Agorze całą gamę projektów i zmian, które trwały w sumie około 18 miesięcy. Wysiłek się opłacił. Dzięki zaangażowaniu i wykorzystaniu ekspertyzy panów, zwiększyliśmy ruch z Google praktycznie dwukrotnie.
Zaufali nam

Lubimy technologię, ale też ciasteczka! Dlatego nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności dostępnej pod tym linkiem.

W porządku, akceptuję