Chcę ofertę
Menu
Content SEO

User Generated Content

User Generated Content (UGC), czyli „treść generowana przez użytkowników”, to wszelki rodzaj zawartości—tekst, wideo, zdjęcia, recenzje itd.—tworzony przez użytkowników końcowych (a nie przez właścicieli strony czy producentów zawartości), który jest dostępny publicznie.

Przykłady UGC w internecie:

  • Komentarze na blogach i forach dyskusyjnych.
  • Recenzje produktów.
  • Posty i komentarze w mediach społecznościowych.
  • Treści tworzone przez użytkowników na platformach takich jak Wikipedia.
  • Zdjęcia i wideo zamieszczone przez użytkowników (np. w serwisie YouTube).

Linki wstawiane przez użytkowników

Google zaleca oznaczanie odnośników atrybutem rel="ugc" w sytuacjach, gdy linki są generowane przez użytkowników, np. w komentarzach, na forach, w recenzjach produktów oraz w profilach społecznościowych. Ma to na celu lepsze zrozumienie przez Google natury tych linków i redukcję spamu.

Przykład odnośnika z atrybutem UGC w formacie HTML:

<a href="https://example.com/" rel="ugc">Przykładowy odnośnik</a>
Rekomendacje
Karol Mielczarek
Karol Mielczarek
Specjalista ds. E-commerce, EDAXO
Ze specjalistami z IF.PL pracowaliśmy nad odbudową spadków po migracji sklepu i wróciliśmy na ścieżkę wzrostów ruchu organic. Podczas działań z agencją osiągnęliśmy blisko 60% wzrostów widoczności w Google i przeprowadziliśmy kolejną, tym razem udaną migrację sklepu EDAXO.
Tomasz Machała
Tomasz Machała
CEO Nocowanie.pl - Grupa WP
Z chłopakami z IF zrobiliśmy kilka dużych projektów – zarówno wydawniczych, jak i ecommercowych. Cenię założycieli i ich firmę za komunikatywność, rozumienie potrzeb biznesu, trzeźwe myślenie i wspieranie nas zawsze wtedy, gdy tego potrzebowaliśmy. Mocno rekomenduję.
Tomasz Bienias
Tomasz Bienias
OKR ekspert, właściciel OKRy.pl
Z założycielami agencji IF.PL uruchomiliśmy w Agorze całą gamę projektów i zmian, które trwały w sumie około 18 miesięcy. Wysiłek się opłacił. Dzięki zaangażowaniu i wykorzystaniu ekspertyzy panów, zwiększyliśmy ruch z Google praktycznie dwukrotnie.
Zaufali nam

Lubimy technologię, ale też ciasteczka! Dlatego nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności dostępnej pod tym linkiem.

W porządku, akceptuję