Chcę ofertę
Menu

Audyt SEO – optymalizacja na 100%

Twoja strona potrzebuje większego ruchu z SEO?

Techniczny audyt SEO zwiększa skuteczność Twojej strony WWW, pozwalając na szybszy wzrost ruchu. Każdy nasz audyt dotyka wszystkich obszarów SEO i zakończony jest listą zadań wraz z priorytetem. Dobrze zoptymalizowana strona WWW to połowa sukcesu w SEO.

Wyślij zapytanie
W kwestii audytów SEO zaufali nam:

Obszary działań w ramach audytu SEO

Audyt ruchu

Audyt techniczny

Analiza szybkości

Audyt treści

Obszary do rozwoju

Co generuje ruch z wyszukiwarek? Analiza ruchu pozwala ocenić jak domena reaguje na aktualizacje algorytmu oraz jakie typy stron są najskuteczniejsze.

  • analiza ruchu organic i ew. spadków
  • analiza wpływu algorytmów na ruch i widoczność
  • analiza struktury ruchu z SEO na stronie

Audyt techniczny i zmiany na stronie pozwalają pełniej wykorzystać potencjał płynący z odnośników do domeny i treści na niej tworzonych.

  • analiza architektury strony i indeksacji
  • pełny crawl serwisu wraz z wnioskami
  • weryfikacja pod kątem trendów SEO

Szybkość ładowania strony ma wpływ zarówno na SEO, jak i konwersję. Przykładamy dużą wagę do tego czynnika i proponujemy rozwiązania dostosowujące pod kątem core web vitals.

  • analiza pod kątem Core Web Vitals
  • audyt PageSpeed i Lighthouse
  • rozwiązania i priorytety wdrożeń

Analiza contentu na stronie pozwala zlokalizować obszary do optymalizacji, rozwoju i zmiany w zakresie treści.

  • analiza jakości contentu na stronie
  • tworzenie artykułów eksperckich
  • wewnętrzna korekta i optymalizacja

Wskazujemy obszary do rozwoju i nowe rozwiązania, które pozwolą na zdobycie ruchu z SEO w nowych niszach i kategoriach.

  • wskazanie kluczowych obszarów rozwoju
  • rekomendacje techniczne zmian na stronie
  • lista zadań wraz z opisem i priorytetami

Audyt SEO w IF.PL - jak to robimy i czego możesz się spodziewać?

Tworzony przez ekspertów

Przed rozpoczęciem audytu łączymy się z twoimi kontami Google Analytics i Search Console. Korzystamy także z płatnych narzędzi, ale każdy audyt to indywidualna analiza, wykonana przez eksperta SEO.

Optymalizacja techniczna

Audyt techniczny zawiera wnioski na podstawie pełnego crawla serwisu, a także analizę takich aspektów jak architektura strony, logi serwera, kod HTML oraz to, czy roboty wyszukiwarek indeksują ją prawidłowo.

Optymalizacja szybkości

Poprawa szybkości ładowania strony pomaga w SEO, a także zwiększa konwersję. W ramach audytu spisujemy elementy do poprawy, które skrócą czas ładowania twojej strony internetowej oraz podniosą sprzedaż.

Analiza konkurencji

Sprawdzamy stronę pod kątem najnowszych trendów w SEO i UX, a także dobrych praktyk stosowanych przez konkurentów. Wybieramy najlepsze praktyki na rynku i zarekomendujemy te, które warto wdrożyć.

Efektywne działania SEO

Optymalizacja strony WWW pod kątem SEO poprawia skuteczność innych działań. Po wdrożeniu zmian szybciej zauważysz efekty takich działań jak link building czy content marketing.

Kompleksowa dokumentacja

Audyt SEO to kompleksowy dokument w formie PDF wraz z załącznikami, który przekazujemy po zakończeniu audytu. Podsumowuje go action plan wraz z priorytetami, wskazującymi kluczowe elementy do poprawy.

Action plan

Każda rekomendacja zawarta w audycie SEO jest opisana, a jej priorytet określony w action planie załączonym do audytu. Dzięki temu możesz skupić się na tym, co naprawdę istotne i da efekt.

Wycena czasu

Po omówieniu audytu wyceniamy z zespołem projektowym klienta czasochłonność i poziom skomplikowania zadań. Szukamy rozwiązań, które najmniejszym nakładem pracy dadzą najlepsze efekty.

Wdrożenie zmian

Po omówieniu priorytetów i zmian łączymy się z zespołem IT klienta za pomocą JIRA, Slack lub innego narzędzia komunikacji. Konsultując wdrożenia na bieżąco, przeprowadzamy testy przed- 
i powdrożeniowe.

Wybrane case study

+150% w branży Parenting w 1,5 roku

W przypadku portali tematycznych pierwsze miejsce w badaniach Megapanelu to sukces w wielu wymiarach. Po pierwsze – zapewnia uwagę reklamodawców. Po drugie, daje pole position w wyścigu po nich, a także zwiększa wpływ brandu i serwisu na rynek. W poniższym case study opowiem jak wyglądał proces SEO w serwisie eDziecko, który w przeciągu półtora roku osiągnął pierwsze miejsce w kategorii parenting.

Rekomendacja

Z założycielami agencji IF.PL. pracowałem w latach 2015-2018 pełniąc funkcję dyrektora technologii i rozwoju produktów Gazeta.pl. Panowie stworzyli praktycznie od zera zespół ekspertów SEO. Mieliśmy wtedy problem związany z degradacją ruchu z wyszukiwarek. Uruchomiliśmy całą gamę projektów i zmian, które trwały w sumie około 18 miesięcy. Z jednej strony były to zaawansowane technologicznie zmiany w systemie publikacji artykułów Gazeta.pl. Z drugiej, tworzyliśmy autorskie narzędzia wspomagające pracę nad SEO i zajmowaliśmy się edukacją redakcji. Wysiłek się opłacił. Dzięki zaangażowaniu i wykorzystaniu ekspertyzy Panów, zwiększyliśmy ruch z Google praktycznie dwukrotnie.
Tomasz Bienias
OKR ekspert, właściciel OKRy.pl

Wchodzę w to, działajmy!

Formularz kontaktowy

Wyślij wiadomość

FAQ – Audyt SEO?

Co to jest audyt SEO?

To analiza strony pod kątem zastosowania dobrych praktyk i standardów SEO. Przesyłany jest w formie PDF i zawiera rekomendacje zmian na stronie WWW, mające na celu zwiększenie ruchu z wyszukiwarek.

Czy robicie audyty sklepów internetowych?

Analizujemy strony niezależnie od typu i wielkości. Mamy także doświadczenie w audytowaniu sklepów internetowych opartych o Magento, Prestashop, Shoper czy Shopify

Dlaczego potrzebuję audytu SEO?

Wśród czynników rankingowych w SEO wiele z nich dotyczy elementów technicznych, UX czy też architektury strony. Audyt SEO pomaga dopracować stronę pod kątem tych elementów oraz poprawić ocenę strony w oczach wyszukiwarek.

Ile kosztuje audyt SEO?

Cena audytu SEO zależna jest od kilku elementów, w szczególności od wielkości strony i zakresu elementów do analizy. Audyt SEO w IF.PL kosztuje od 7 000 zł do 50 000 zł netto.

Ile trwa realizacja audytu SEO?

Audyt realizujemy w terminie do 30 dni roboczych od nadania dostępów do narzędzi analitycznych.

Kto wdraża zmiany na stronie?

Zmiany rekomendowane w audycie wdraża programista po stronie klienta. Ekspert ze strony IF.PL konsultuje zadania z programistą lub project managerem oraz weryfikuje wdrożenie.

Jakie są niestandardowe elementy audytu SEO?

Poza wspomnianymi elementami przeprowadzamy także audyty migracji, audyty toksyczności linków przychodzących, a także analizy rynków i inwestycyjne.

Czym płatny audyt SEO różni się od darmowego?

Darmowy audyt SEO przeprowadzany jest automatycznie przez gotowe narzędzia. Skuteczny i przekładający się na wzrosty audyt SEO przeprowadzany jest przez eksperta SEO i obejmuje konsultacje przy wdrożeniach.