/ Artykuły
/ poniedziałek, 6 maja 2019 roku
Bukmacherzy w wyszukiwarkach 2019 – Kto obstawił SEO?
Który bukmacher najlepiej wykorzystuje potencjał SEO? Kto postawił na SEO, a kto na inne działania marketingowe? Raport Bukmacherzy w Wyszukiwarkach naszego autorstwa już dostępny do pobrania!
Pobierz pełny raport w PDF poniżej:
O Raporcie
Zakłady bukmacherskie konkurują ze sobą na wielu płaszczyznach marketingu. Sponsoring, afiliacja, influencer marketing, social media to tylko niektóre z działań, które podejmują bukmacherzy. Kto obstawił SEO? O tym dowiecie się z naszego raportu. Powstawał między listopadem 2018, a kwietniem 2019 roku i zawiera 45 stron porównań, komentarzy i wniosków dotyczących czołowych bukmacherów i branży.
W raporcie między innymi:
- analizy zakładów pod kątem widoczności w Google i wykorzystania potencjału rynku,
- audyty podstaw SEO dla najpopularniejszych legalnych bukmacherów,
- zestawienia nt. sponsoringu i influencerów,
- porównanie działalności na YouTube,
- analiza odnośników przychodzących i ich rozłożenia w serwisach bukmacherów.