Jak pozycjonuje się wizytówkę firmy na Wrocław?
Na pozycję wizytówki firmy w Google składa się kilka aspektów, m.in. jej nazwa, poziom wypełniania wielu opcji dostępnych w panelu, a także opinie o firmie i ich jakość. Pomagamy rozwinąć wszystkie obszary, a także zakładamy i zarządzamy nimi oraz procesami opiniowania w firmie.
Jak wygląda optymalizacja strony pod SEO we Wrocławiu?
Analizujemy stronę i spisujemy rekomendacje zmian, dotyczące warstwy wizualnej, contentowej, a także technicznej, niewidocznej dla użytkowników. Dla każdego z zadań określamy priorytet i dzielimy prace na te, które może zrobić agencja lub klient.
W jakich miastach oprócz Wrocławia realizujecie SEO lokalne?
Jesteśmy agencją zdalną, zatem realizujemy SEO lokalne we wszystkich miastach w Polsce. Wybierz swoje miasto z poniższych i dowiedz się więcej o rynku lokalnym:
Bydgoszcz |
Gdańsk |
Gdynia |
Gorzów |
Katowice |
Kielce |
Kraków |
Lublin |
Łódź |
Opole |
Poznań |
Rzeszów |
Szczecin |
Toruń |
Warszawa |
Jak pod kątem pozycjonowania wygląda rynek we Wrocławiu?
We Wrocławiu działa blisko 178 236 firm, a najczęściej wyszukiwane zapytania lokalne to:
• restauracje wrocław (40 500 wyszukiwań),
• hotele wrocław (33 100),
• atrakcje wrocław (33 100),
• kantor wrocław (12 100),
• apteka wrocław (12 100).
Jakie są ceny pozycjonowania we Wrocławiu?
Cennik pozycjonowania na rynku wrocławskim różni się w zależności od konkurencji w danej branży i regionie, a także wybranych usług. Działania SEO we Wrocławiu realizujemy już od 2000 zł netto.