W jaki sposób tworzona jest strategia SEO?
Strategię SEO realizujemy po analizie strony, konkurencji, rynku lub branży, a także po zapoznaniu się z zespołem, obecnymi problemami, celami i planami. Na etapie jej tworzenia konsultujemy z Tobą poszczególne kierunki, kończąc całość kompletnym dokumentem PDF, prezentacją i dyskusją nad jej finalnym kształtem.
Co możecie zaproponować firmie wchodzącej na nowy rynek?
Przygotowujemy analizę SEO konkurencji i rynku, jego specyfiki pod kątem wyszukiwarek, szacujemy budżety i siłę konkurentów oraz wskazujemy kierunki, które można obrać wraz z budżetami. W ten sposób klient dostaje odpowiedzi na wszystkie pytania w pigułce.
Kiedy wykonać analizę SEO branży?
Analiza SEO branży będzie najskuteczniejsza, gdy Twoja firma działa prężnie i jest jednym z liderów rynku, otoczonym przez aktywnych konkurentów. To sposób na poznanie nowych ścieżek i strategii wykorzystywanych na rynku i poznanie dobrych praktyk w szerszej perspektywie.
Co zrobić, jeżeli moja witryna nie zyskuje ruchu?
Jeżeli pojawiają się wątpliwości dotyczące ścieżki rozwoju, którą firma obrała, audyt strategii jest najlepszym rozwiązaniem. Jeśli jednak czujesz, że potencjał obecnych działań został wykorzystany, przygotujemy plany rozwojowe po wcześniejszej analizie potencjału i jego wykorzystania.