Czym jest audyt SEO Shopify?
Audyt SEO sklepu opartego na Shopify stanowi pierwszy etap działań. Podczas tego kroku przygotowujemy listę technicznych i strategicznych zmian mających pośrednio lub bezpośrednio przyczynić się do wzrostów w wynikach wyszukiwania. Mogą one dotyczyć kwestii technicznych, jak również architektury, contentu oraz pracy innych zespołów.
Jak wygląda kampania pozycjonowania Shopify?
Po przygotowaniu audytu i planu działań, wspólnie z klientem ustalamy priorytety, rozdzielamy zadania i pracujemy nad rozwojem ruchu. Zapewniamy pełne wsparcie konsultacyjne, a także samodzielnie realizujemy zadania, które nie wymagają ingerencji klienta.
Co przygotować przed startem pozycjonowania?
Przed pozycjonowaniem sklepu internetowego należy upewnić się, że zasoby po Twojej stronie pozwalają na rozwój treści i wdrażanie zmian technicznych. Warto obliczyć, jaki ruch (i na jakich landing pages) uczyni inwestycję w SEO opłacalną. Pomoże to w ustaleniu priorytetów, a także późniejszej realizacji planu działań.
Czy obsługujecie inne platformy typu e-commerce?
Tak, oprócz platformy Shopify, prowadzimy proces pozycjonowania także na sklepach:
• Magento,
• Shoper,
• IdoSell,
• Woocommerce,
• Prestashop,
• RedCart.
Ile kosztuje pozycjonowanie Shopify?
Cena pozycjonowania sklepu Shopify zależy od skali działań, rozmiaru sklepu internetowego, konkurencyjności w branży oraz poziomu wyzwań. Kampanię SEO można zrealizować już od 2 000 zł netto dla małych sklepów w niszowych branżach. W przypadku dużych graczy i złożonych projektów, cena może sięgać nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Kto wdraża zmiany SEO w sklepie internetowym?
Zespół IT po stronie klienta jest odpowiedzialny za wdrażanie rekomendacji technicznych, dlatego przed rozpoczęciem działań SEO warto zadbać o zasoby, czas i aspekty techniczne. Agencja wdraża elementy do zmiany w panelu Shopify na życzenie klienta.
Czy agencja poprawi także konwersję w moim sklepie?
W naszej ofercie mamy również usługi dotyczące optymalizacji konwersji. Podczas pozycjonowania Shopify, standardowym działaniem jest praca nad szybkością ładowania strony, co ma globalny wpływ na współczynnik konwersji. Dodatkowo poza standardowym pakietem, możemy także przygotowywać rekomendacje dotyczące konkretnych stron, jednak ostateczna decyzja należy do klienta.