Chcę ofertę
Menu

Pozycjonowanie sklepów Magento/Adobe Commerce

Zwiększ zyski z SEO w swoim sklepie Magento

Jesteśmy IF: Robimy Ruch. Świadczymy wysokiej jakości usługi SEO i pozycjonowania dla sklepów internetowych opartych na różnych wersjach Adobe Commerce (wcześniej Magento). Od analiz i audytów, po kampanie SEO i migracje. Skorzystaj z bezpłatnej wyceny i zwiększaj zyski w swoim sklepie internetowym z SEO.

Wyślij zapytanie
Współpracowaliśmy z takimi sklepami jak:

Obszary pozycjonowania w Magento/Adobe Commerce

Pozycjonowanie Magento

Audyt SEO Magento

Konfiguracja wtyczek Magento

Rozwój contentowy sklepu

Autorskie narzędzia

Migracja sklepu Magento

Analizujemy pod kątem technicznym, jakościowym i standardów SEO Magento, przygotowujemy plan wdrożeń wraz z priorytetami oraz wspieramy podczas pracy nad zadaniami. W ramach Audytu SEO realizujemy:
• research fraz w branży i analizę konkurencji,
• audyt SEO Magento i rekomendacje rozwojowe,
• rozwój landing pages i drzewa kategorii,
• pozycjonowanie Magento oparte o najlepiej konwertujące frazy i LP,
• wzmacnianie profilu linków i rozwój sklepu,
• cykliczne spotkania statusowe i raportowanie.

Analizujemy pod kątem technicznym, jakościowym i standardów SEO Magento, przygotowujemy plan wdrożeń wraz z priorytetami oraz wspieramy podczas pracy nad zadaniami. W ramach Audytu SEO realizujemy: • analizę techniczną Magento pod kątem SEO, • analizę pod kątem jakości treści, oferty, opinii w sklepie, • listy rekomendacji z opisami i priorytetami, • audyt szybkości ładowania sklepów opartych na Magento.

W ramach działań optymalizujemy obecne moduły lub szukamy propozycji nowych rozwiązań zgodnych z Magento. Działania obejmują:
• wsparcie przy wdrażaniu zmian (structured data, rich snippets, i inne),
• konfigurację najpopularniejszych wtyczek SEO dla Magento (rozwiązania Mageplaza, Mirasvit, BSS Commerce i inne),
• propozycje nowych rozwiązań i modułów w CMS.

Rozwijamy obecne treści i tworzymy nowe opisy produktowe, artykuły i specyfikacje produktów. Wszystko zgodnie z zasadami SEO i z naciskiem na konwersję. Usługa obejmuje:
• rozwój opisów na stronach kategorii,
• artykuły e-commerce i content marketing,
• rozwój opinii produktowych i procesu opiniowania,
• tworzenie opisów produktowych.

Wyprzedź konkurencję z unikalnymi narzędziami autorskimi, które tworzymy na życzenie i udostępniamy. Działania są skoncentrowane na:
• monitoringu dostępności, szybkości ładowania i innych obszarach,
• zaawansowanym raportowaniu SEO,
• tworzeniu i łączeniu narzędzi AI z Magento.

Wspieramy pod kątem SEO każdy etap migracji na Magento lub inne platformy, w tym:
• weryfikujemy makiety i szablony pod kątem SEO,
• uczestniczymy w procesie, spotkaniach statusowych i sprintach,
• mapujemy stare i nowe adresy URL oraz weryfikujemy migracje,
• monitorujemy ruch po migracji i sugerujemy zmiany.

Pozycjonowanie sklepów Magento – jak wygląda ten proces w IF.PL?

Pozycjonowanie sklepów Magento

Prowadzimy profesjonalne i kompleksowe usługi pozycjonowania Magento, które opierają się na analizie i researchu. Zajmujemy się wszystkimi obszarami SEO, począwszy od aspektów technicznych, przez contentowe, po Off-site. Cyklicznie konsultujemy postępy i raportujemy ruch z wyszukiwarek.

Audyt SEO sklepu Magento

Przeprowadzamy wysokiej jakości analizy techniczne sklepu, przygotowując rekomendacje z opisem i priorytetami. Następnie omawiamy zmiany oraz konsultujemy je na etapie wdrażania zadań z audytu SEO.

Konfiguracja wtyczek w CMS

Moduły w Magento pozwalają skonfigurować kluczowe elementy SEO w sklepie. Te, które nie wymagają ingerencji klienta, wdrażamy samodzielnie na życzenie. Dodatkowo poszukujemy nowych i lepszych rozwiązań dostępnych na rynku.

Rozwój contentowy sklepu

Nasz zespół contentowy przygotowuje rekomendacje i wytyczne, a także tworzy treści do Magento tj. opisy kategorii, filtrów, opisy produktowe oraz artykuły e-commerce, mające na celu zdobycie potencjalnych klientów dla Twojego sklepu.

Autorskie narzędzia

Projektujemy rozwiązania AI, które wspierają rozwój sklepu. Dodatkowo tworzymy zaawansowany monitoring ruchu i kondycji sklepu internetowego, poprzez raportowanie oparte na Search Console, GA4 oraz autorskich narzędziach IF.PL.

Migracja sklepu Magento

Przeprowadzaliśmy migracje dużych e-commerce i portali. Praca na dużej liczbie danych nie sprawia nam kłopotów. Wspieramy w projektach migracyjnych na każdym etapie, od koncepcji i wdrożenia, po monitoring po migracji.

Wybrane case study

+150% w branży Parenting w 1,5 roku

W przypadku portali tematycznych pierwsze miejsce w badaniach Megapanelu to sukces w wielu wymiarach. Po pierwsze – zapewnia uwagę reklamodawców. Po drugie – daje pole position w wyścigu po nich, a także zwiększa wpływ brandu i serwisu na rynek. W poniższym case study opowiem jak wyglądał proces SEO w serwisie eDziecko, który w przeciągu półtora roku osiągnął pierwsze miejsce w kategorii parenting w Megapanelu oraz o wpływie SEO na ten wynik.

Rekomendacja

Z założycielami agencji IF.PL. pracowałem w latach 2015-2018 pełniąc funkcję dyrektora technologii i rozwoju produktów Gazeta.pl. Panowie stworzyli praktycznie od zera zespół ekspertów SEO. Mieliśmy wtedy problem związany z degradacją ruchu z wyszukiwarek. Uruchomiliśmy całą gamę projektów i zmian, które trwały w sumie około 18 miesięcy. Z jednej strony były to zaawansowane technologicznie zmiany w systemie publikacji artykułów Gazeta.pl. Z drugiej, tworzyliśmy autorskie narzędzia wspomagające pracę nad SEO i zajmowaliśmy się edukacją redakcji. Wysiłek się opłacił. Dzięki zaangażowaniu i wykorzystaniu ekspertyzy Panów, zwiększyliśmy ruch z Google praktycznie dwukrotnie.
Tomasz Bienias
OKR ekspert, właściciel OKRy.pl

Wchodzę w to, działajmy!

Wyślij wiadomość

FAQ – pozycjonowanie Magento

Czym jest audyt SEO Magento?

Audyt SEO Magento/Adobe Commerce to dokument analizy i rekomendacji pod kątem SEO. Zawiera wyniki audytu poszczególnych elementów oraz zadania mające na celu zwiększenie ruchu z wyszukiwarek. Każde zadanie ma przypisany priorytet i opis. Wszystko omawiamy wspólnie z klientem, a następnie wspieramy na etapie wdrożenia. Audyt dotyczy elementów technicznych, contentowych, architektury oraz ogólnej jakości sklepu w kontekście SEO.

Jak wygląda kampania pozycjonowania Magento?

Kampanię pozycjonowania rozpoczynamy od analizy słów kluczowych, konkurencji i samego sklepu internetowego. W wyniku analizy (pierwszy miesiąc działań) tworzymy konkretny plan, który zawiera rekomendacje zmian na stronie oraz zadania dla agencji w obszarach z największym priorytetem (on-site, off-site, content lub inne). Następnie realizujemy ustalony z klientem plan, cyklicznie raportujemy i omawiamy postępy oraz wprowadzamy zmiany mające na celu zwiększanie ruchu.

Co przygotować przed startem pozycjonowania?

Wiedza na temat tego, jaki przychód w sklepie generują wizyty z wyszukiwarek pomoże świadomie określić cele i budżety, które szybko się zwrócą. W trakcie trwania działań SEO, ważna jest także współpraca agencji z działami po stronie klienta: marketingu, IT i contentu. Upewnij się, że masz po swojej stronie osobę, która jest w stanie wewnętrznie nadzorować proces pozycjonowania.

Czy obsługujecie inne platformy typu e-commerce?

Tak, oprócz platformy Magento, prowadzimy proces pozycjonowania na sklepach:
Shoper,
Shopify,
WooCommerce,
Magento,
• RedCart.
• IdoSell,

Ile kosztuje pozycjonowanie Magento?

Cena pozycjonowania sklepu Magento zależy od skali działań, rozmiarów sklepu internetowego, konkurencyjności w branży oraz poziomu zaawansowania. Kampanię SEO można zrealizować już od 3 000 zł netto w niszowych branżach. W przypadku dużych graczy na rynku i złożonych projektów kwota sięga nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Kto wdraża zmiany SEO w sklepie internetowym?

Rekomendacje techniczne wdraża zespół IT, który jest po stronie klienta. Przed rozpoczęciem działań SEO należy zadbać o odpowiednie zasoby, czas i przepustowość. Nasza agencja wdraża elementy do zmiany w panelu Magento oraz konfiguruje moduły na życzenie klienta.

Czy agencja poprawi także konwersję w moim sklepie?

W naszej ofercie mamy również usługi dotyczące optymalizacji konwersji. Standardowym działaniem podczas pozycjonowania Magento jest praca nad szybkością ładowania strony, która globalnie przekłada się na współczynnik konwersji. Poza standardowym pakietem możemy także przygotowywać rekomendacje dotyczące konkretnych stron. Ostateczna decyzja należy do klienta.