Chcę ofertę
Menu

Pozycjonowanie sklepu WooCommerce

Zwiększaj przychody w WooCommerce

Poszukujesz nowych źródeł ruchu dla swojego sklepu na WooCommerce? Prowadzimy profesjonalne działania pozycjonowania, poprzedzone analizą, dzięki którym twój sklep będzie lepiej widoczny w wyszukiwarkach. Skorzystaj z darmowej wyceny i zwiększaj zyski w WooCommerce z IF.PL

Wyślij zapytanie
Współpracowaliśmy z takimi sklepami jak:

Obszary pozycjonowania w WooCommerce

Pozycjonowanie WooCommerce

Audyt SEO WooCommerce

Konfiguracja wtyczek WooCommerce

Rozwój contentowy sklepu

Autorskie narzędzia

Migracja sklepu WooCommerce

W ramach pozycjonowania e-commerce zajmujemy się całym procesem i wszystkimi obszarami SEO, tj.:
• analiza słów kluczowych i konkurencji,
• optymalizacja WooCommerce, na bazie audytu SEO,
• rozwój drzewa kategorii i architektury sklepu,
• pozycjonowanie na najlepiej konwertujące frazy,
• prowadzenie link buildingu i rozwój sklepu,
• raportowanie i spotkania statusowowe.

Analizujemy i tworzymy audyt SEO Woocommerce. Przygotowujemy listę rekomendacji z priorytetami do wdrożenia. Audyt SEO obejmuje:
• analizę techniczną WooCommerce pod kątem SEO,
• analizę szybkości ładowania sklepu,
• weryfikację jakości oferty, kart produktów i treści,
• action plan, rekomendacje i wsparcie przy wdrożeniu.

W procesie pozycjonowania wdrażamy zmiany samodzielnie optymalizacyjnie. Dobieramy optymalne wtyczki i konfigurujemy za zgodą klienta tak, aby dawały najlepsze wyniki w SEO. Działania obejmują:
• wsparcie przy wdrażaniu zmian (title, meta description, opisy kategorii),
• konfigurację najpopularniejszych wtyczek SEO dla WooCommerce,
• propozycje nowych rozwiązań i wtyczek w CMS.

Treści w sklepie to opisy produktowe, kategorii, artykuły, a także opinie produktowe. Wspieramy w każdym z tych obszarów, wykonując:
• opisy produktowe i rozwój kart produktów,
• opisy na stronach kategorii,
• artykuły e-commerce i content marketing,
• rozwój procesu opiniowania w Woocommerce.

Na życzenie klienta, realizujemy również niestandardowe projekty, w tym tworzenie autorskich narzędzi, tj.:
• wtyczki optymalizujące sklep Woocommerce,
• narzędzia AI spięte z CMS,
• monitoring dostępności, szybkości ładowania i inne, • zaawansowane raportowanie SEO.

Jeżeli rozważasz migrację na WooCommerce, lub na inny CMS e-commerce, pomagamy przeprowadzić ten proces bez utraty ruchu, poprzez:
• mapowanie struktury starego i nowego sklepu,
• weryfikacje makiety i szablonu nowej wersji,
• aktywne uczestniczenie w procesie, spotkaniach i pracy koncepcyjnej,
• weryfikacje wersji testowej i produkcyjnej nowego sklepu,
• monitorowanie ruchu po migracji i zgłaszanie błędów.

Pozycjonowanie sklepów WooCommerce – jak wygląda ten proces w IF.PL?

Pozycjonowanie sklepów WooCommerce

W pozycjonowaniu Woocommerce skupiamy się na najlepiej konwertujących frazach. Kompleksowo zajmujemy się optymalizacją SEO Twojego sklepu, podnosząc jego pozycję w wynikach wyszukiwania i zwiększając ruch z wyszukiwarek, co przekłada się na wzrost przychodów.

Audyt SEO sklepu WooCommerce

Audyt SEO to usługa jednorazowa, podczas której przygotowujemy dokument zawierający analizę oraz rekomendacje zmian, które mają na celu zoptymalizowanie Twojego sklepu pod kątem SEO. Wzrost ruchu i widoczności w krótkim czasie, są efektem przeprowadzonych wdrożeń.

Konfiguracja wtyczek w CMS

Rekomendacje techniczne z audytu SEO w wielu przypadkach można wdrożyć bez wsparcia zespołu IT. W takich sytuacjach dokonujemy zmian w CMS, konfigurując wtyczki do Woocommerce i WordPressa.

Rozwój contentowy sklepu

Aby zwiększyć ruch z SEO, warto również zadbać o treści w WooCommerce. Wykonujemy wysokiej jakości treści i artykuły, a także opisy kategorii, opisy produktowe. Jeśli chodzi o opinie, optymalizujemy proces i doradzamy, jak zdobywać więcej opinii każdego dnia.

Autorskie narzędzia

Jeżeli Twój biznes wymaga niestandardowych rozwiązań, jesteśmy gotowi, aby je zrealizować. Oferujemy autorskie narzędzia, takie jak wtyczki, monitoring czy zaawansowane raportowanie, które pomagają wyprzedzić konkurencję i nadzorować procesy SEO w WooCommerce.

Migracja sklepu WooCommerce

Migracje sklepu pomiędzy różnymi platformami e-commerce często wiążą się z utratą ruchu. Dlatego oferujemy wsparcie w tym procesie, aby przeprowadzić go bezpiecznie i z minimalnym ryzykiem spadków.

Wybrane case study

+150% w branży Parenting w 1,5 roku

W przypadku portali tematycznych pierwsze miejsce w badaniach Megapanelu to sukces w wielu wymiarach. Po pierwsze – zapewnia uwagę reklamodawców. Po drugie – daje pole position w wyścigu po nich, a także zwiększa wpływ brandu i serwisu na rynek. W poniższym case study opowiem jak wyglądał proces SEO w serwisie eDziecko, który w przeciągu półtora roku osiągnął pierwsze miejsce w kategorii parenting w Megapanelu oraz o wpływie SEO na ten wynik.

Rekomendacja

Z założycielami agencji IF.PL. pracowałem w latach 2015-2018 pełniąc funkcję dyrektora technologii i rozwoju produktów Gazeta.pl. Panowie stworzyli praktycznie od zera zespół ekspertów SEO. Mieliśmy wtedy problem związany z degradacją ruchu z wyszukiwarek. Uruchomiliśmy całą gamę projektów i zmian, które trwały w sumie około 18 miesięcy. Z jednej strony były to zaawansowane technologicznie zmiany w systemie publikacji artykułów Gazeta.pl. Z drugiej, tworzyliśmy autorskie narzędzia wspomagające pracę nad SEO i zajmowaliśmy się edukacją redakcji. Wysiłek się opłacił. Dzięki zaangażowaniu i wykorzystaniu ekspertyzy Panów, zwiększyliśmy ruch z Google praktycznie dwukrotnie.
Tomasz Bienias
OKR ekspert, właściciel OKRy.pl

Wchodzę w to, działajmy!

Wyślij wiadomość

FAQ – pozycjonowanie WooCommerce

Czym jest audyt SEO sklepu WooCommerce?

Audyt SEO sklepu opartego na WooCommerce jest pierwszym etapem działań. Przygotowujemy listę technicznych i strategicznych zmian mających pośrednio lub bezpośrednio przyczynić się do wzrostów w wynikach wyszukiwania. Mogą one dotyczyć kwestii technicznych, jak również architektury, contentu oraz pracy innych zespołów.

Jak wygląda kampania pozycjonowania WooCommerce?

W ramach pozycjonowania WooCommerce przygotowujemy plan działań, który obejmuje obszary techniczne, contentowe oraz off–site. Proces ten realizujemy krok po kroku. Prowadzimy przejrzystą komunikację, comiesięczne raporty oraz cykliczne spotkania statusowe, według potrzeb klienta.

Co przygotować przed startem pozycjonowania?

Przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania dowiedz się, jakie korzyści finansowe przynosi ruch generowany przez wyszukiwarki. To pomoże w określeniu bezpiecznego planu SEO, który szybko zwróci się zyskiem. Drugim istotnym aspektem jest posiadanie zespołu, który może współpracować z agencją SEO, czyli programista i osoba odpowiedzialna za zmiany w ofercie i treści sklepu.

Czy obsługujecie inne platformy typu e-commerce?

Tak, oprócz platformy WooCommerce, prowadzimy proces pozycjonowania także na sklepach:
Magento,
Shopify,
• IdoSell.
Działania realizujemy również na pozostałych rozwiązaniach e-commerce dostępnych na rynku, np.:
Shoper,
Prestashop,
• RedCart.

Ile kosztuje pozycjonowanie WooCommerce?

Cena pozycjonowania WooCommerce zależy przede wszystkim od skali obecnych problemów ze sklepem oraz konkurencji w branży. Działania SEO dla WooCommerce realizujemy od 2 000 zł netto dla małych sklepów w branżach o niskiej lub średniej konkurencyjności.

Kto wdraża zmiany SEO w sklepie internetowym?

Część zmian wynikających z audytu SEO wdrażamy samodzielnie na życzenie klienta. Jednak bardziej złożone zmiany, które ingerują w kod sklepu i funkcjonalności, wymagają wsparcia IT po stronie klienta.

Czy agencja poprawi także konwersję w moim sklepie?

Na życzenie klienta analizujemy landing pages w WooCommerce, doradzamy zmiany mające na celu poprawę współczynnika konwersji oraz przygotowujemy makiety proponowanych rozwiązań. Standardowym elementem wpływającym na konwersję w sklepie jest optymalizacja szybkości ładowania strony, która jest częścią audytu SEO.