Czym jest audyt SEO sklepu Prestashop?
Audyt SEO to analiza Prestashop pod kątem technicznych i jakościowych aspektów pozycjonowania. Przygotowujemy listę rekomendacji wraz z opisem i priorytetami, a następnie pomagamy w ich wdrożeniu, konsultując zmiany z zespołem produktowym lub IT. Audyt SEO to jednorazowa praca, która przynosi korzyści przez następne miesiące, a nawet lata.
Jak wygląda kampania pozycjonowania Prestashop?
Pozycjonowanie Prestashop zaczynamy od analizy rynku, fraz i sklepu, a następnie tworzymy listę zadań dla nas i zespołu po stronie klienta. Wszystkie zadania realizujemy krok po kroku, w wymiarze rocznym, zapewniając wsparcie konsultacyjne oraz wprowadzając samodzielnie prostsze zmiany w CMS.
Co przygotować przed startem pozycjonowania?
SEO jest pewnego rodzaju inwestycją. Możesz zwiększyć jej skuteczność i czas. Na początek, upewnij się, że masz zespół, który jest w stanie współpracować z naszą agencją w zakresie zmian technicznych i contentowych. Następnie oblicz, ile jest warta jedna wizyta z wyszukiwarek, abyśmy mogli łatwo określić, w jakim stopniu pozycjonowanie się zwróci i kiedy to nastąpi.
Czy obsługujecie inne platformy typu e-commerce?
Tak, oprócz platformy Prestashop, prowadzimy proces pozycjonowania także na sklepach:
• Magento,
• Shopify,
• IdoSell.
Dodatkowo realizujemy działania SEO na pozostałych platformach tj.:
• Woocommerce,
• Shoper,
• RedCart.
Ile kosztuje pozycjonowanie Prestashop?
Cena pozycjonowania sklepu Prestashop zależy od skali działań, rozmiaru sklepu internetowego, konkurencyjności w branży oraz poziomu zaawansowania. Kampanię SEO można zrealizować już od 2 000 zł netto dla małych sklepów w niszowych branżach. W przypadku dużych graczy na rynku, koszt może wynieść nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Kto wdraża zmiany SEO w sklepie internetowym?
Zespół IT po stronie klienta wdraża techniczne rekomendacje, dlatego przed rozpoczęciem działań SEO warto zadbać o odpowiednie zasoby, czas i przepustowość. Na życzenie klienta, nasza agencja wdraża elementy do zmiany w panelu CMS PrestaShop.
Czy agencja poprawi także konwersję w moim sklepie?
W naszej ofercie mamy także usługi dotyczące optymalizacji konwersji. Standardowym działaniem podczas pozycjonowania Prestashop jest praca nad szybkością ładowania strony, która globalnie przekładaj się na współczynnik konwersji. Poza standardowym pakietem możemy również przygotowywać rekomendacje dotyczące konwersji na konkretnych typach stron.