Chcę ofertę
Menu

Pozycjonowanie sklepu Shoper

Zwiększy przychody w swoim sklepie Shoper

Szukasz właściwej ekipy do pozycjonowania sklepu na Shoperze? Pomożemy dostarczyć nowych klientów z wyników organicznych osiągających wysokie konwersje w e-commerce. Według badania Electriq Marketing współczynnik konwersji z wyszukiwarek często osiąga wyniki o 33% lepsze niż pozostałe źródła ruchu. Skorzystaj z darmowej wyceny i zwiększaj zyski w swoim sklepie internetowym z SEO.

Wyślij zapytanie
Współpracowaliśmy z takimi sklepami jak:

Obszary działań pozycjonowania w Shoper

Pozycjonowanie Shoper

Audyt SEO Shoper

Konfiguracja wtyczek Shoper

Rozwój contentowy sklepu

Autorskie narzędzia

Migracja sklepu Shoper

Realizujemy kompleksowe działania SEO dla biznesu e-commerce opartego na Shoper . Oferujemy takie usługi jak:
• analiza konkurencji i research słów kluczowych,
• audyt SEO i optymalizacja sklepu Shoper,
• analiza i rozwój landing pages oraz drzewa kategorii,
• pozycjonowanie sklepu oparte na konwersjach,
• wzmacnianie profilu linków i rozwój sklepu,
• cykliczne spotkania statusowe i raportowanie.

Audyt SEO Shoper Audyt SEO to optymalizacja sklepu opartego na Shoperze pod kątem technicznym. Uwzględnia również pozostałe standardy SEO tj.:
• optymalizacja techniczna Shoper pod kątem SEO,
• action plan, rekomendacje i wsparcie przy wdrożeniu,
• poprawa szybkości ładowania sklepu opartego na Shoperze,
• weryfikacja jakości oferty, produktów i treści w sklepie.

Konfiguracja wtyczek Shoper W ramach działań optymalizujemy obecne wtyczki i pluginy oraz szukamy propozycji nowych rozwiązań zgodnych z Shoper. Obejmują one:
• wsparcie przy wdrażaniu zmian (title, meta description i opisy kategorii),
• konfiguracja najpopularniejszych wtyczek SEO dla Shopera,
• propozycje nowych rozwiązań i wtyczek w CMS.

Content w sklepie Shoper jest istotnym elementem, który ma wpływ na ruch. Oferujemy rozwój treści lub pomoc w ich opracowaniu, zgodnie z zasadami SEO. Nasze działania obejmują:
• rozwój opisów na stronach kategorii,
• artykuły e-commerce i content marketing,
• rozwój opinii produktowych i procesu opiniowania,
• tworzenie opisów produktowych.

Wyprzedź konkurencję z unikalnymi narzędziami autorskimi. Tworzymy i udostępniamy na życzenie klienta:
• autorskie wtyczki i narzędzia,
• narzędzia AI w sklepie Shoper,
• monitoring dostępności, szybkości ładowania i inne,
• zaawansowane raportowanie SEO.

Konsultujemy i doradzamy w procesach migracji, współpracując z zespołami projektowymi i IT. W ramach współpracy, wykonujemy usługi tj.:
• weryfikacja makiet i opiniowanie zmian,
• wsparcie przy migracjach sklepu z lub na Shoper,
• mappowanie struktury starego sklepu na nowy,
• monitoring po migracji sklepu.

Pozycjonowanie sklepów Shoper – jak wygląda ten proces w IF.PL?

Pozycjonowanie sklepów Shoper

W ramach pozycjonowania Shoper analizujemy frazy kluczowe, konkurencję, tworzymy plan działań i podnosimy pozycje na kluczowe słowa – wszystko z naciskiem na konwersje, ruch i marżę.

Audyt SEO sklepu Shoper

Audyt SEO pomaga sklepom szybko zwiększyć ruch, dostosowując witrynę do zaleceń Google lub innych wyszukiwarek. W ramach audytu Shoper tworzymy kompletną listę zadań z ustalonymi priorytetami oraz pomagamy przy ich wdrożeniu.

Konfiguracja wtyczek w CMS

Aplikacje i narzędzia do Shopera pozwalają w prosty sposób zoptymalizować poszczególne elementy sklepu. Wyszukujemy oraz konfigurujemy najlepsze propozycje pluginów i wtyczek, z których warto skorzystać.

Rozwój contentowy sklepu

Treść sklepu internetowego ma ogromne znaczenie. Rozwijamy wspólnie z klientem opisy produktów, kategorii, a także tworzymy artykuły zasięgowe. Planujemy i optymalizujemy proces opiniowania, aby Twój sklep rósł w siłę.

Autorskie narzędzia

Autorskie rozwiązania dla Shopera w obszarze SEO pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję. Projektujemy i wdrażamy nowe funkcjonalności w Twoim sklepie, wykorzystując rozwiązania oparte na AI. Monitorujemy stan sklepu oraz wykonujemy raporty, aby skutecznie zarządzać SEO.

Migracja sklepu Shoper

Migrujesz swój sklep na inną platformę lub na CMS Shoper? Planujemy proces i wspieramy na każdym jego etapie – od weryfikacji makiet, szablonu, po wdrożenia i mapping starej struktury na nowy CMS.

Wybrane case study

+150% w branży Parenting w 1,5 roku

W przypadku portali tematycznych pierwsze miejsce w badaniach Megapanelu to sukces w wielu wymiarach. Po pierwsze – zapewnia uwagę reklamodawców. Po drugie – daje pole position w wyścigu po nich, a także zwiększa wpływ brandu i serwisu na rynek. W poniższym case study opowiem jak wyglądał proces SEO w serwisie eDziecko, który w przeciągu półtora roku osiągnął pierwsze miejsce w kategorii parenting w Megapanelu oraz o wpływie SEO na ten wynik.

Rekomendacja

Z założycielami agencji IF.PL. pracowałem w latach 2015-2018 pełniąc funkcję dyrektora technologii i rozwoju produktów Gazeta.pl. Panowie stworzyli praktycznie od zera zespół ekspertów SEO. Mieliśmy wtedy problem związany z degradacją ruchu z wyszukiwarek. Uruchomiliśmy całą gamę projektów i zmian, które trwały w sumie około 18 miesięcy. Z jednej strony były to zaawansowane technologicznie zmiany w systemie publikacji artykułów Gazeta.pl. Z drugiej, tworzyliśmy autorskie narzędzia wspomagające pracę nad SEO i zajmowaliśmy się edukacją redakcji. Wysiłek się opłacił. Dzięki zaangażowaniu i wykorzystaniu ekspertyzy Panów, zwiększyliśmy ruch z Google praktycznie dwukrotnie.
Tomasz Bienias
OKR ekspert, właściciel OKRy.pl

Wchodzę w to, działajmy!

Wyślij wiadomość

FAQ – pozycjonowanie Shoper

Czym jest audyt SEO sklepu Shoper?

Audyt SEO sklepu opartego na Shoperze jest pierwszym etapem działań, w ramach którego przygotowujemy listę zmian technicznych i strategicznych, które mają pośredni lub bezpośredni wpływ na wzrost w wynikach wyszukiwania. Mogą one dotyczyć architektury, treści, pracy innych zespołów oraz spraw technicznych.

Jak wygląda kampania pozycjonowania Shoper?

Po przeprowadzeniu audytu i stworzeniu planu działań, wspólnie z klientem ustalamy priorytety, a następnie rozdzielamy zadania i pracujemy nad rozwojem ruchu. Zapewniamy kompleksowe wsparcie konsultacyjne oraz samodzielnie realizujemy zadania, które nie wymagają ingerencji klienta.

Co przygotować przed startem pozycjonowania?

Przed pozycjonowaniem sklepu internetowego należy upewnić się, że zasoby po Twojej stronie pozwalają na rozwój treści i wdrażanie zmian technicznych. Warto obliczyć, jaki ruch (i na jakich landing pages) uczyni inwestycję w SEO opłacalną. Pomoże to w ustaleniu priorytetów, a także późniejszej realizacji planu działań.

Czy obsługujecie inne platformy typu e-commerce?

Tak, oprócz platformy Shoper, prowadzimy proces pozycjonowania także na sklepach:
Magento,
Shopify,
• IdoSell,
Woocommerce,
Prestashop,
• RedCart.

Ile kosztuje pozycjonowanie Shoper?

Cena pozycjonowania sklepu Shoper zależy od skali działań, rozmiaru sklepu internetowego, konkurencyjności w branży oraz poziomu złożoności. Kampanię SEO można zrealizować już od 2 000 zł netto dla małych sklepów w niszowych branżach, a w przypadku dużych graczy na rynku i złożonych projektów - nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Kto wdraża zmiany SEO w sklepie internetowym?

Rekomendacje techniczne wdraża zespół IT, który znajduje się po stronie klienta. Przed rozpoczęciem działań SEO warto zatem zadbać o odpowiednie zasoby, czas i przepustowość. Agencja wdraża elementy do zmiany w panelu Shoper zgodnie z życzenie klienta.

Czy agencja poprawi także konwersję w moim sklepie?

W naszej ofercie znajdują się również zadania związane z optymalizacją konwersji. Standardowym działaniem podczas pozycjonowania Shoper jest praca nad szybkością ładowania strony, która przekłada się globalnie na współczynnik konwersji. Poza standardowym pakietem możemy także przygotowywać rekomendacje dotyczące konkretnych stron. Decyzja należy do klienta.