Czym jest audyt SEO sklepu Shoper?
Audyt SEO sklepu opartego na Shoperze jest pierwszym etapem działań, w ramach którego przygotowujemy listę zmian technicznych i strategicznych, które mają pośredni lub bezpośredni wpływ na wzrost w wynikach wyszukiwania. Mogą one dotyczyć architektury, treści, pracy innych zespołów oraz spraw technicznych.
Jak wygląda kampania pozycjonowania Shoper?
Po przeprowadzeniu audytu i stworzeniu planu działań, wspólnie z klientem ustalamy priorytety, a następnie rozdzielamy zadania i pracujemy nad rozwojem ruchu. Zapewniamy kompleksowe wsparcie konsultacyjne oraz samodzielnie realizujemy zadania, które nie wymagają ingerencji klienta.
Co przygotować przed startem pozycjonowania?
Przed pozycjonowaniem sklepu internetowego należy upewnić się, że zasoby po Twojej stronie pozwalają na rozwój treści i wdrażanie zmian technicznych. Warto obliczyć, jaki ruch (i na jakich landing pages) uczyni inwestycję w SEO opłacalną. Pomoże to w ustaleniu priorytetów, a także późniejszej realizacji planu działań.
Czy obsługujecie inne platformy typu e-commerce?
Tak, oprócz platformy Shoper, prowadzimy proces pozycjonowania także na sklepach:
• Magento,
• Shopify,
• IdoSell,
• Woocommerce,
• Prestashop,
• RedCart.
Ile kosztuje pozycjonowanie Shoper?
Cena pozycjonowania sklepu Shoper zależy od skali działań, rozmiaru sklepu internetowego, konkurencyjności w branży oraz poziomu złożoności. Kampanię SEO można zrealizować już od 2 000 zł netto dla małych sklepów w niszowych branżach, a w przypadku dużych graczy na rynku i złożonych projektów - nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Kto wdraża zmiany SEO w sklepie internetowym?
Rekomendacje techniczne wdraża zespół IT, który znajduje się po stronie klienta. Przed rozpoczęciem działań SEO warto zatem zadbać o odpowiednie zasoby, czas i przepustowość. Agencja wdraża elementy do zmiany w panelu Shoper zgodnie z życzenie klienta.
Czy agencja poprawi także konwersję w moim sklepie?
W naszej ofercie znajdują się również zadania związane z optymalizacją konwersji. Standardowym działaniem podczas pozycjonowania Shoper jest praca nad szybkością ładowania strony, która przekłada się globalnie na współczynnik konwersji. Poza standardowym pakietem możemy także przygotowywać rekomendacje dotyczące konkretnych stron. Decyzja należy do klienta.