Czym jest audyt SEO sklepu?
Audyt SEO sklepu internetowego jest pierwszym etapem działań, podczas którego przygotowujemy listę technicznych i strategicznych zmian mających pośrednio lub bezpośrednio przyczynić się do wzrostów w wynikach wyszukiwania. Mogą one dotyczyć kwestii technicznych, jak również architektury, contentu czy pracy innych zespołów.
Jak wygląda kampania SEO e-commerce?
Po stworzeniu audytu i planu działań ustalamy wspólnie z klientem priorytety, rozdzielamy zadania i pracujemy nad rozwojem ruchu. Zapewniamy pełne wsparcie konsultacyjne, a także realizujemy samodzielnie zadania niewymagające ingerencji klienta.
Co przygotować przed startem pozycjonowania?
Przed pozycjonowaniem sklepu internetowego warto upewnić się, że zasoby po Twojej stronie pozwalają na rozwój treści i wdrażanie zmian technicznych, a także obliczyć, jaki ruch (i na jakich landing pages) uczyni inwestycję w SEO opłacalną. Pomoże to w ustaleniu priorytetów, a także późniejszej realizacji planu działań.
Czy obsługujecie platformy typu Magento, Shopify lub IdoSell?
Mamy doświadczenie w działaniu zarówno na sklepach Magento, Shopify, IdoSell, jak i innych rozwiązaniach dostępnych na rynku (WooCommerce, Prestashop, Shoper, RedCart, etc.).
Ile kosztuje SEO dla sklepów internetowych?
Cena pozycjonowania w e-commerce zależy od skali działań, rozmiarów sklepu internetowego oraz konkurencyjności w branży i poziomu wyzwania. Kampanię SEO można zrealizować od 3 000 zł netto dla małych sklepów w niszowych branżach, do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych, w przypadku dużych graczy na rynku i złożonych projektów.
Kto wdraża zmiany SEO w sklepie internetowym?
Rekomendacje techniczne wdraża zespół IT po stronie klienta, dlatego przed rozpoczęciem działań SEO warto zadbać o odpowiednią przepustowość. Elementy do zmiany po stronie CMS wdraża agencja na życzenie klienta.
Czy agencja poprawi także konwersję w moim sklepie?
W naszej ofercie mamy także zadania dotyczące optymalizacji konwersji. Standardowym działaniem podczas pozycjonowania jest praca nad szybkością ładowania strony przekładająca się globalnie na współczynnik konwersji. Poza standardowym pakietem możemy także przygotowywać rekomendacje dotyczące konkretnych stron, jednak decyzja należy do klienta.