Czym jest audyt SEO Magento?
Audyt SEO Magento/Adobe Commerce to dokument analizy i rekomendacji pod kątem SEO. Zawiera wyniki audytu poszczególnych elementów oraz zadania mające na celu zwiększenie ruchu z wyszukiwarek. Każde zadanie ma przypisany priorytet i opis. Wszystko omawiamy wspólnie z klientem, a następnie wspieramy na etapie wdrożenia. Audyt dotyczy elementów technicznych, contentowych, architektury oraz ogólnej jakości sklepu w kontekście SEO.
Jak wygląda kampania pozycjonowania Magento?
Kampanię pozycjonowania rozpoczynamy od analizy słów kluczowych, konkurencji i samego sklepu internetowego. W wyniku analizy (pierwszy miesiąc działań) tworzymy konkretny plan, który zawiera rekomendacje zmian na stronie oraz zadania dla agencji w obszarach z największym priorytetem (on-site, off-site, content lub inne). Następnie realizujemy ustalony z klientem plan, cyklicznie raportujemy i omawiamy postępy oraz wprowadzamy zmiany mające na celu zwiększanie ruchu.
Co przygotować przed startem pozycjonowania?
Wiedza na temat tego, jaki przychód w sklepie generują wizyty z wyszukiwarek pomoże świadomie określić cele i budżety, które szybko się zwrócą. W trakcie trwania działań SEO, ważna jest także współpraca agencji z działami po stronie klienta: marketingu, IT i contentu. Upewnij się, że masz po swojej stronie osobę, która jest w stanie wewnętrznie nadzorować proces pozycjonowania.
Czy obsługujecie inne platformy typu e-commerce?
Tak, oprócz platformy Magento, prowadzimy proces pozycjonowania na sklepach:
• Shoper,
• Shopify,
• WooCommerce,
• Magento,
• RedCart.
• IdoSell,
Ile kosztuje pozycjonowanie Magento?
Cena pozycjonowania sklepu Magento zależy od skali działań, rozmiarów sklepu internetowego, konkurencyjności w branży oraz poziomu zaawansowania. Kampanię SEO można zrealizować już od 3 000 zł netto w niszowych branżach. W przypadku dużych graczy na rynku i złożonych projektów kwota sięga nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Kto wdraża zmiany SEO w sklepie internetowym?
Rekomendacje techniczne wdraża zespół IT, który jest po stronie klienta. Przed rozpoczęciem działań SEO należy zadbać o odpowiednie zasoby, czas i przepustowość. Nasza agencja wdraża elementy do zmiany w panelu Magento oraz konfiguruje moduły na życzenie klienta.
Czy agencja poprawi także konwersję w moim sklepie?
W naszej ofercie mamy również usługi dotyczące optymalizacji konwersji. Standardowym działaniem podczas pozycjonowania Magento jest praca nad szybkością ładowania strony, która globalnie przekłada się na współczynnik konwersji. Poza standardowym pakietem możemy także przygotowywać rekomendacje dotyczące konkretnych stron. Ostateczna decyzja należy do klienta.